Veelgestelde vragen
Bestelling en levering
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 12-15 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden.
Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten
en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd.
Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling
in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je
bestelling checken via de deze link.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even
contact met ons op.
Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*
*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor € 6,95 aan verzendkosten.
Ruilen en retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 30 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Ben je niet tevreden met het product? Binnen 30 dagen na ontvangst heb je
mogelijkheid om het product te retourneren. Volg daarvoor de stappen op de pagina ruilen en retourneren.
LET OP: Hygiëne artikelen en op maat gemaakte artikelen kunnen niet retour worden gezonden.
Track en Trace
Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar.
Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.